Jacht
Olimpijski jacht Olympic Sea 42 zaprojektowany przez Petersona i zbudowany w Grecji w Olympic Marine S.A, która zbudowała go w liniach i aranżacji Jeanneau Sun Legende 41.
Jacht BAHARI przeznaczony do żeglugi pełnomorskiej dla 6-8 osób. Jest to bardzo dzielny vessel, z trzema dwuosobowymi kabinami oraz messą, w której mogą nocować 2-3 osób. Cały jacht jest ogrzewany, co jest przydatne w trakcie zimnych wieczorów.
Jacht BAHARI przeznaczony do żeglugi pełnomorskiej dla 6-8 osób. Jest to bardzo dzielny vessel, z trzema dwuosobowymi kabinami oraz messą, w której mogą nocować 2-3 osób. Cały jacht jest ogrzewany, co jest przydatne w trakcie zimnych wieczorów.
⦁ Silnik PERKINS PRIMA M50 (50 KM – 36,7 kW),
⦁ Winda kotwiczna elektryczna Lofrans z przełącznikami pokładowymi (foot steps) uruchamiana również z konsoli sternika,
⦁ Ster strumieniowy LEWMAR 97 Kgf,
⦁ Genua na rolerze + genua zapasowa,
⦁ Fok sztormowy zapinany na zrolowaną Genuę,
⦁ Rolgrot + grot zapasowy,
⦁ Display Raymarine Tridata i50 (log + echosonda + prędkość + temperatura),
⦁ Display Raymarine i60 Wiatromierz,
⦁ Display Raymarine Autopilot,
⦁ Tratwa ratunkowa Lalizas 10 os.,
⦁ Ponton MERKURY „Air Deck Deluxe” 290,
⦁ Silnik zaburtowy HONDA BF 6 AH SHNU (6KM),
⦁ Generator wiatrowy Silent Wind 12V/420W,
⦁ Panel solarny Victron Energy 250W-20V,
⦁ Bateria rozruchowa (silnikowa): AGM 12V/90Ah,
⦁ Bateria dziobowa: 2 x AGM 12V/110Ah,
⦁ Bateria hotelowa: 2 x GEL 12V/220Ah,
⦁ Ładowarka automatyczna (podłączenie z lądu 230V),
⦁ Ogrzewanie powietrzne WEBASTO 5.5 kW doprowadzone do kajut i mesy,
⦁ Elektryczna pompa zęzowa prysznicowa o niskim profilu WHALE Supersub 650,
⦁ Wentylacja komory silnikowej,
⦁ Pełne wyposażenie pokładowe: koła ratunkowe, cumy, kotwica zapasowa, bosak, odbijacze etc.,
⦁ Chartplotter Raymarine C80 + mapy Navionics,
⦁ Autopilot Raymarine EV200 Sail,
⦁ Navtex NASA Clipper,
⦁ Radiotelefon VHF z DSC Raymarine Ray54E,
⦁ Radiotelefon przenośny VHF ICOM BUOYANT IC-M35,
⦁ Transponder AIS klasy B z anteną GPS – ICOM MA-500TR,
⦁ GPS Garmin 120XL,
⦁ Radiopława EPIRB McMurdo E5 SmartFind ,
⦁ Radioodtwarzacz Fusion – Radio Marine RA-205 AM/FM/VHF/ipod/USB/Bluetooth + 4 głośniki (2 wewnętrzne i 2 zewnętrzne),
⦁ Inwerter sinusoidalny Victron Energy Phoenix 12V/350VA z gniazdem Schuco,
⦁ Możliwość podłączenia laptopa do złącza RS232 (dane pobierane z AIS’a),
⦁ Pasy ratunkowe pneumatyczne BESTO 300N z pasem krokowym – 8 szt.,
⦁ Lornetka Delta Optical Sailor 7×50 z kompasem namiarowym,
⦁ Zegar, Barometr, Termometr, Higrometr, Clinometr
⦁ Pełne wyposażenie nawigacyjne: trójkąty, mapy, spisy świateł, lampy awaryjne etc.
⦁ Pirotechnika: 12 rakiet spadochronowych czerwonych, 2 pławki dymne pomarańczowe, 6 pochodni ręcznych czerwonych,
⦁ WC z prysznicem (ciepła woda przy pracującym silniku – wymiennik ciepła lub przy podłączeniu 230V z lądu – wymiennik ma wbudowaną grzałkę),
⦁ Dwupalnikowa kuchenka z piekarnikiem,
⦁ Lodówka z zamrażalnikiem (sterownie temperaturą) praca przy 230V i 12V,
⦁ Lampki kojowe (2 w dziobowej i po jednej w rufowych kajutach),
⦁ Gniazdka USB 12V w kajutach,
⦁ Gniazdo 230V przy kambuzie (aktywne w czasie postoju),
⦁ Lista zasilająca 230V w mesie (aktywna w czasie postoju),
⦁ Telewizor LCD 32” Sony BRAVIA WE61,
⦁ DOKENSIP – system alarmujący,
⦁ Nóż mocowany na wale silnika do przecinania sieci i lin stalowych,
⦁ Pilot do windy kotwicznej,
⦁ Sygnał mgłowy (horn na maszcie) uruchamiany z konsoli sternika,
⦁ Światła nawigacyjne ledowe TRICOLOR na topie masztu (zamiennie ze światłami nawigacyjnymi koszowymi),
⦁ Reflektory LED na bramie,
⦁ Bimini,
⦁ Fartuchy wiatrowe burtowe na rufie,
⦁ Dryfkotwa.
⦁ Winda kotwiczna elektryczna Lofrans z przełącznikami pokładowymi (foot steps) uruchamiana również z konsoli sternika,
⦁ Ster strumieniowy LEWMAR 97 Kgf,
⦁ Genua na rolerze + genua zapasowa,
⦁ Fok sztormowy zapinany na zrolowaną Genuę,
⦁ Rolgrot + grot zapasowy,
⦁ Display Raymarine Tridata i50 (log + echosonda + prędkość + temperatura),
⦁ Display Raymarine i60 Wiatromierz,
⦁ Display Raymarine Autopilot,
⦁ Tratwa ratunkowa Lalizas 10 os.,
⦁ Ponton MERKURY „Air Deck Deluxe” 290,
⦁ Silnik zaburtowy HONDA BF 6 AH SHNU (6KM),
⦁ Generator wiatrowy Silent Wind 12V/420W,
⦁ Panel solarny Victron Energy 250W-20V,
⦁ Bateria rozruchowa (silnikowa): AGM 12V/90Ah,
⦁ Bateria dziobowa: 2 x AGM 12V/110Ah,
⦁ Bateria hotelowa: 2 x GEL 12V/220Ah,
⦁ Ładowarka automatyczna (podłączenie z lądu 230V),
⦁ Ogrzewanie powietrzne WEBASTO 5.5 kW doprowadzone do kajut i mesy,
⦁ Elektryczna pompa zęzowa prysznicowa o niskim profilu WHALE Supersub 650,
⦁ Wentylacja komory silnikowej,
⦁ Pełne wyposażenie pokładowe: koła ratunkowe, cumy, kotwica zapasowa, bosak, odbijacze etc.,
⦁ Chartplotter Raymarine C80 + mapy Navionics,
⦁ Autopilot Raymarine EV200 Sail,
⦁ Navtex NASA Clipper,
⦁ Radiotelefon VHF z DSC Raymarine Ray54E,
⦁ Radiotelefon przenośny VHF ICOM BUOYANT IC-M35,
⦁ Transponder AIS klasy B z anteną GPS – ICOM MA-500TR,
⦁ GPS Garmin 120XL,
⦁ Radiopława EPIRB McMurdo E5 SmartFind ,
⦁ Radioodtwarzacz Fusion – Radio Marine RA-205 AM/FM/VHF/ipod/USB/Bluetooth + 4 głośniki (2 wewnętrzne i 2 zewnętrzne),
⦁ Inwerter sinusoidalny Victron Energy Phoenix 12V/350VA z gniazdem Schuco,
⦁ Możliwość podłączenia laptopa do złącza RS232 (dane pobierane z AIS’a),
⦁ Pasy ratunkowe pneumatyczne BESTO 300N z pasem krokowym – 8 szt.,
⦁ Lornetka Delta Optical Sailor 7×50 z kompasem namiarowym,
⦁ Zegar, Barometr, Termometr, Higrometr, Clinometr
⦁ Pełne wyposażenie nawigacyjne: trójkąty, mapy, spisy świateł, lampy awaryjne etc.
⦁ Pirotechnika: 12 rakiet spadochronowych czerwonych, 2 pławki dymne pomarańczowe, 6 pochodni ręcznych czerwonych,
⦁ WC z prysznicem (ciepła woda przy pracującym silniku – wymiennik ciepła lub przy podłączeniu 230V z lądu – wymiennik ma wbudowaną grzałkę),
⦁ Dwupalnikowa kuchenka z piekarnikiem,
⦁ Lodówka z zamrażalnikiem (sterownie temperaturą) praca przy 230V i 12V,
⦁ Lampki kojowe (2 w dziobowej i po jednej w rufowych kajutach),
⦁ Gniazdka USB 12V w kajutach,
⦁ Gniazdo 230V przy kambuzie (aktywne w czasie postoju),
⦁ Lista zasilająca 230V w mesie (aktywna w czasie postoju),
⦁ Telewizor LCD 32” Sony BRAVIA WE61,
⦁ DOKENSIP – system alarmujący,
⦁ Nóż mocowany na wale silnika do przecinania sieci i lin stalowych,
⦁ Pilot do windy kotwicznej,
⦁ Sygnał mgłowy (horn na maszcie) uruchamiany z konsoli sternika,
⦁ Światła nawigacyjne ledowe TRICOLOR na topie masztu (zamiennie ze światłami nawigacyjnymi koszowymi),
⦁ Reflektory LED na bramie,
⦁ Bimini,
⦁ Fartuchy wiatrowe burtowe na rufie,
⦁ Dryfkotwa.
.tb_button {padding:1px;cursor:pointer;border-right: 1px solid #8b8b8b;border-left: 1px solid #FFF;border-bottom: 1px solid #fff;}.tb_button.hover {borer:2px outset #def; background-color: #f8f8f8 !important;}.ws_toolbar {z-index:100000} .ws_toolbar .ws_tb_btn {cursor:pointer;border:1px solid #555;padding:3px} .tb_highlight{background-color:yellow} .tb_hide {visibility:hidden} .ws_toolbar img {padding:2px;margin:0px}
Nazwa jachtu: S/Y BAHARI
Producent: Olympic Marine, Lavrio, Greece na licencji Jeanneau
Typ (klasa jachtu): Olympic Sea ’42
Sygnał wywoławczy: SPS2698
Morski numer identyfikacyjny (MMSI): 261013950
Rok budowy: 1992
Remont generalny: 2014/2018
Numer rejestracyjny: POL 7199
Materiał kadłuba: kevlar + laminat
Materiał masztu: aluminium, a dokładnie hydronalium. Stop aluminium z dużą zawartością magnezu
Takielunek: Liny nierdzewne o średnicach 10 i 8 mm, konstrukcji 1×19 AISI 316
Materiał żagli: Nowe żagle 2018 (Genua, Grot): CONTENDER AP 8,38 oz z firmy Linderman KG HAMBURG, polyester cloth
Długość całkowita: 12.45 m
Szerokość: 3.98 m
Zanurzenie: 1.85 m
Wyporność: Netto: 7.80t, Brutto: 9.20t
Wysokość masztu: 16 m
Ilość koi: 8 (3 kajuty 2-wu osobowe + 2 koje w mesie)
Marka silnika: PERKINS PRIMA M50, numer: 85272546
Moc silnika: 50 KM ( 36,7 kW )
Remont kapitalny silnika: 2012/2013
Zbiornik paliwa: 150 l
Zbiornik wody: 470 l (3 zbiorniki)
Powierzchnia ożaglowania: 90 m2 (60m2 Genua, 30m2 Grot)
Wymiana takielunku: pełne olinowanie stałe wraz z remontem zewnętrznym i wewnętrznym masztu i wymianą fałów 2018 rok
Malowanie jachtu: Po wyszlifowaniu do czystego laminatu – pokład: 2016, burty: 2016, dno antyfouling 2018 rok
Karta bezpieczeństwa: Pełnomorska
Załoga minimalna: Jachtowy Sternik Morski + Żeglarz Jachtowy
Typ (klasa jachtu): Olympic Sea ’42
Sygnał wywoławczy: SPS2698
Morski numer identyfikacyjny (MMSI): 261013950
Rok budowy: 1992
Remont generalny: 2014/2018
Numer rejestracyjny: POL 7199
Materiał kadłuba: kevlar + laminat
Materiał masztu: aluminium, a dokładnie hydronalium. Stop aluminium z dużą zawartością magnezu
Takielunek: Liny nierdzewne o średnicach 10 i 8 mm, konstrukcji 1×19 AISI 316
Materiał żagli: Nowe żagle 2018 (Genua, Grot): CONTENDER AP 8,38 oz z firmy Linderman KG HAMBURG, polyester cloth
Długość całkowita: 12.45 m
Szerokość: 3.98 m
Zanurzenie: 1.85 m
Wyporność: Netto: 7.80t, Brutto: 9.20t
Wysokość masztu: 16 m
Ilość koi: 8 (3 kajuty 2-wu osobowe + 2 koje w mesie)
Marka silnika: PERKINS PRIMA M50, numer: 85272546
Moc silnika: 50 KM ( 36,7 kW )
Remont kapitalny silnika: 2012/2013
Zbiornik paliwa: 150 l
Zbiornik wody: 470 l (3 zbiorniki)
Powierzchnia ożaglowania: 90 m2 (60m2 Genua, 30m2 Grot)
Wymiana takielunku: pełne olinowanie stałe wraz z remontem zewnętrznym i wewnętrznym masztu i wymianą fałów 2018 rok
Malowanie jachtu: Po wyszlifowaniu do czystego laminatu – pokład: 2016, burty: 2016, dno antyfouling 2018 rok
Karta bezpieczeństwa: Pełnomorska
Załoga minimalna: Jachtowy Sternik Morski + Żeglarz Jachtowy